Secret Base♪

sosad

迷你衣車堅系虧。
但系我明明之前車極都冇事
系要人地趕工既時候先有事
好野啦-3-
壞左啦
我差少少整好架啦
冇衣車又整吾靚果下先絕望
我吾想番去當年整lnl條裙要用手縫既日子啦T__T
難得人地第1次車衫
明明仲OK滿意
系要我差少少T^T
想出又吾想出咁…
因為就系差果D…
整左我成日道具都冇時間整-3-
而家都吾知點-3-
DAY2果件更加吾知點。
唉。
[2009/07/11 04:38] | 日常 | 引用:(0) | 留言:(0)

打開先會想打(喂

有3隻野北上左搞到我日日都HEA (系吾系度都系HEA架啦。

好hea啊。
我科大仲有一個wig未拎啊!!
和音同佐助都未車啊!!
道具啊!!
我老婆北上左仲未番啊…
好野啦你T______T


我岩岩先發現同我娘子北上果另外2個
米奇留同阿神啊(爆

嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚T___T
[2009/07/08 13:10] | 日常 | 引用:(0) | 留言:(0)

不cos不打的blog XD

看看天空的更新情況就發現2個月沒cos啦0口0
就連日常也很少更新…(不出cos不化妝然後就沒自拍可放|||

正題★
我最愛的小LENLEN!!! (你夠
嗚嗚終於出鏡音了*_*
說說對v家對len的感覺呢~~~
起初對vocaloid印象不太好
我第1次聽vocaloid的歌是miku翻唱的鳥之詩-v-
不知道是原唱太好聽還是甚麼|||
那時候我不敢聽vocaloid了(喂
不過後來聽了SPICE!和惡召呢!!!
我愛上V家了啦=////= 還有小LENLEN★
惡召看到我哭超慘的T____T
後來看了KOKORO.KISEKI也是猛哭
雙子為什麼走悲情路線會那麼適合!!? (淚

私影總算滿順利 沒帶漏甚麼
不過我的CON真的戴到我左眼超痛T口T
一開始就猛流眼水
其實出門前已經在掙扎還要不要戴CON
可是眼睛不藍不是LEN啊
然後我忍了一整天
回程時流眼水的程度已把我左眼的妝卸了!! (啥

唉不過出了雙子真的很高興XD
謝謝rin姐來坑我XD
沒想到是同校的學姐 世界真小啊!XD
還謝謝幫忙造耳機
感謝亂馬攝

而我最遺憾的...
-我們頭髮色差有點大…(對不起因為我不是專用WIG 那是reborn某人的wig!!XD
-眼睛總會有所影響
-我希望下次可以笑得更開

DSC_0303.jpgDSC_0449.jpg
 
DSC_0515.jpgDSC_0663.jpg
 
[2009/07/07 15:04] | Cosplay | 引用:(0) | 留言:(0)

自我介紹

醋醋子΄◉◞౪◟◉`

Author:醋醋子΄◉◞౪◟◉`
✿✿✿✿✿

birthday:0519 Taurus♉
Hong Kong

✿✿✿✿✿

大愛(*´U`*)

ONE PIECE/NARUTO/FAIRY TAIL/D.GRAY-MAN/とある科学の超電磁砲/黑子/妖僕/VOCALOID


✿✿✿✿✿

✿✿✿✿✿

最新文章

最新留言

最新引用

月份存檔

類別

FC2計數器

RSS連結

連結

將此部落格添加到連結

加為好友

和此人成爲好友

搜尋欄